Обґрунтовуємо та полегшуємо вибір оптимального розташування для торгової точки, офісу, рекламної площі, банкомату і не тільки. Оцінюємо потенціал міста та покриття міста торговою мережею.
Ви знайдете найкращі місця для відкриття торгових точок
Про Geo-M
Geo-M – це інструмент для пошуку та оцінки розташування для торгових точок. Використовується у розвитку, плануванні, підвищенні ефективності торгових роздрібних мереж і їх витрат.
А також для дослідження економіки міста та поведінки споживачів.
Інформація береться з багатьох джерел, про інфраструктуру міста, про щільність і доходи населення, про транспорт та економіку міста.
Ми допомагаємо роздрібним мережам та виробникам визначати необхідну кількість торгових точок у містах та найкращі місця їх розміщення.
Які завдання вирішуємо
Розвиток роздрібної мережі
Оцінка потенціалу міста
Аналіз клієнтської бази
Маркетингові дослідження
Оцінка вже відкритих точок
Пошук місця для магазину
ВИ ЗНИЗиТе ВАШІ РИЗИКИ
Ви зможете визначити оптимальну площу торгової точки та її формат для конкретного розташування
Ви отримаєте інструмент для постійного моніторингу діючих торгових точок (використовуючи інформацію про місцезнаходження, конкурентів, людину і т.д.)
Ви отримаєте інструмент для адекватної та незалежної оцінки локацій. За статистикою, навіть у міжнародних компаній до 20% нових торгових точок не можуть виконати план
Ви отримаєте конкурентну перевагу
А також визначити, скільки торгових точок потрібно відкрити для покриття міста
Інструмент дасть можливість максимально швидко знаходити добрі місця для торгових точок (пошук об'єктів нерухомості для торгових точок)
Підвищіть швидкість та якість прийнятих рішень щодо найбільш вдалого розташування торгових точок у масштабі міста та країни, узгоджуючи їхні зони впливу. Поки конкуренти думають дні та тижні, ви приймаєте рішення за годинник
ВИ ЗНИЗиТе ВИТРАТИ
Зниження витрат часу співробітників на аналіз та відрядження
Зниження витрат на зовнішню та інтернет рекламу
Ви скоротите витрати на маркетингові дослідження
Оптимізація мережі. Переміщення та об'єднання існуючих точок
Ви підвищите ефективність мережі шляхом скорочення торгових точок із низьким потенціалом
Ви готові отримати найкраще рішення для вашого бізнесу?
Основні Запитання Наших Клієнтів
Стратегія розвитку та пріоритети
Який потенціал країни? Який потенціал міста? Яке охоплення нашої мережі порівняно з конкурентами?
Орієнтація на споживача
Де потенційні клієнти у потрібному місті? Який їхній розподіл доходів? Який потенціал нових клієнтів у цьому місті?
Розвиток роздрібної торгової мережі
Де відкрити? Де закрити? Який формат вибрати виходячи із місця? Якість чи кількість для вибраного формату?
Переваги Сервісу Geo-M
Швидко
На відміну від досліджень під замовлення маємо актуальні дані і можемо запропонувати рішення протягом години
Простий та зручний веб-інструмент, він не потребує встановлення на комп'ютері. При цьому легкі для сприйняття карти
Зручно
Галузеві рішення
Готові рішення для супермаркетів, аптек, вендінгу, громадського харчування, меблів, банків, логістики, малого бізнесу
Актуально
Оновлення та актуалізація інформації про інфраструктуру, населення, транспорт (щомісячно)
Надійно
Планування з рішенням на основі математичного прогнозування продажів у B2C сервісних точках роздрібної торгівлі (фін. послуги тощо)
Наші клієнти
Рекомендаційні Листи
Цей лист підтверджує використання Geo-M Service як ключового інструменту для трансформації роздрібної мережі Укрсиббанку BNP Paribas, а також для маркетингових досліджень, що проводяться в рамках діяльності Служби проектів трансформації мережі.
Вищезазначене рішення використовується з 2012 року і буде використовуватися надалі.
Ми високо цінуємо дане рішення за його простоту, гнучкість та зручний дизайн, доступність актуальної інформації, готові до впровадження рішення для широкого кола галузей та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Ми рекомендуємо Geo-M як важливий і необхідний інструмент, а також як висококваліфіковану команду.
Костантин Лежнін
Начальник відділу роздрібної торгівлі
Цим листом підтверджуємо використання сервісу Geo-M як інструменту у проектах розвитку та підвищення ефективності роздрібної мережі, а також у проведенні досліджень у роботі департаменту Розвитку бізнесу.
Цінуємо це рішення за інтерактивність, актуальну інформацію, гнучкість, галузеві рішення, простоту використання.
Рекомендуємо Geo-M як корисний інструмент, а також як команду з високим рівнем кваліфікації
Василевська Олена Григорівна
Директор ТОВ "Салатейра"
Цим листом ми підтверджуємо використання Geo-M Service як ключового інструменту для оцінки потенціалу міста та пошуку місць для наших магазинів і торгових автоматів, а також для проведення маркетингових досліджень.
Ми високо цінуємо дане рішення за його гнучкість та зручний дизайн, доступність актуальної інформації, готові до впровадження рішення для роздрібної індустрії.
Ми рекомендуємо Geo-M як необхідний і важливий інструмент для роботи на висококонкурентному та динамічному ринку.
Ростислав Мудрик
Головний спеціаліст з розвитку бізнесу
Цим листом підтверджуємо використання сервісу Geo-M як ключового інструменту для оцінки потенціалу міста та пошуку місць для мережі магазинів "Ельдорадо", а також у проведенні маркетингових досліджень.
Ціним це рішення за високу точність даних, економію часу і простоту використання.
Рекомендуємо Geo-M як необхідний та важливий інструмент для роботи на висококонкурентному та динамічному ринку.
М. Л. Козлов
Директор департаменту розвитку торгової мережі
Приступіть до підвищення продажів у торговельній мережі та зниження витрат
Залишіть заявку на консультацію щодо можливостей застосування технологій Geo-M у вашій галузі
Дозволить:
Уточнити актуальні завдання
Ви дізнаєтесь про шляхи підвищення ефективності мережі. Про збільшення товарообігу роздрібної точки та зниження витрат
Ознайомтесь із передовим досвідом розвитку роздрібних мереж (міжнародних компаній)