Обґрунтовуємо та полегшуємо вибір оптимального розташування для торгової точки, офісу, рекламної площі, банкомату і не тільки. Оцінюємо потенціал міста та покриття міста торговою мережею.
Ви знайдете найкращі місця для відкриття торгових точок
Про Geo-M
Geo-M – це інструмент для пошуку та оцінки розташування для торгових точок. Використовується у розвитку, плануванні, підвищенні ефективності торгових роздрібних мереж і їх витрат.

А також для дослідження економіки міста та поведінки споживачів.

Інформація береться з багатьох джерел, про інфраструктуру міста, про щільність і доходи населення, про транспорт та економіку міста.

Ми допомагаємо роздрібним мережам та виробникам визначати необхідну кількість торгових точок у містах та найкращі місця їх розміщення.
Які завдання вирішуємо
Розвиток роздрібної мережі
Оцінка потенціалу міста
Аналіз клієнтської бази
Маркетингові дослідження
Оцінка вже відкритих точок
Пошук місця для магазину
ВИ ЗНИЗиТе ВАШІ РИЗИКИ
Ви зможете визначити оптимальну площу торгової точки та її формат для конкретного розташування
Ви отримаєте інструмент для постійного моніторингу діючих торгових точок (використовуючи інформацію про місцезнаходження, конкурентів, людину і т.д.)
Ви отримаєте інструмент для адекватної та незалежної оцінки локацій. За статистикою, навіть у міжнародних компаній до 20% нових торгових точок не можуть виконати план
Ви отримаєте конкурентну перевагу
А також визначити, скільки торгових точок потрібно відкрити для покриття міста
Інструмент дасть можливість максимально швидко знаходити добрі місця для торгових точок (пошук об'єктів нерухомості для торгових точок)
Підвищіть швидкість та якість прийнятих рішень щодо найбільш вдалого розташування торгових точок у масштабі міста та країни, узгоджуючи їхні зони впливу. Поки конкуренти думають дні та тижні, ви приймаєте рішення за годинник
ВИ ЗНИЗиТе ВИТРАТИ
Зниження витрат часу співробітників на аналіз та відрядження
Зниження витрат на зовнішню та інтернет рекламу
Ви скоротите витрати на маркетингові дослідження
Оптимізація мережі. Переміщення та об'єднання існуючих точок
Ви підвищите ефективність мережі шляхом скорочення торгових точок із низьким потенціалом
Замовте безкоштовну консультацію прямо зараз
Ви готові отримати найкраще рішення для вашого бізнесу?
Основні Запитання Наших Клієнтів
Стратегія розвитку та пріоритети
Який потенціал країни?
Який потенціал міста?
Яке охоплення нашої мережі
порівняно з конкурентами?

Орієнтація на споживача

Де потенційні клієнти
у потрібному місті?
Який їхній розподіл доходів?
Який потенціал нових клієнтів
у цьому місті?

Розвиток роздрібної торгової мережі
Де відкрити?
Де закрити?
Який формат вибрати виходячи
із місця?
Якість чи кількість
для вибраного формату?
Переваги Сервісу Geo-M
Швидко
На відміну від досліджень під замовлення маємо актуальні дані і можемо запропонувати рішення протягом години
Простий та зручний веб-інструмент,
він не потребує встановлення на комп'ютері. При цьому легкі
для сприйняття карти
Зручно
Галузеві рішення
Готові рішення для супермаркетів, аптек, вендінгу, громадського харчування, меблів, банків, логістики, малого бізнесу
Актуально
Оновлення та актуалізація інформації про інфраструктуру, населення, транспорт (щомісячно)
Надійно
Планування з рішенням на основі математичного прогнозування продажів у B2C сервісних точках роздрібної торгівлі (фін. послуги тощо)
Наші клієнти
Рекомендаційні Листи
Приступіть до підвищення продажів у торговельній мережі та зниження витрат
Залишіть заявку на консультацію щодо можливостей застосування технологій Geo-M у вашій галузі
Дозволить:
Уточнити актуальні завдання
Ви дізнаєтесь про шляхи підвищення ефективності мережі. Про збільшення товарообігу роздрібної точки та зниження витрат
Ознайомтесь із передовим досвідом розвитку роздрібних мереж (міжнародних компаній)
Замовте консультацію
Copyright © 2021 Geo-M
Made on
Tilda